CZYM SIĘ WYRÓŻNIA DEPILACJA Z WYKORZYSTANIEM SOPRANO ICE PLATINIUM?

Laser Soprano Ice Platium to jedyna znana klinicznie metoda trwałego usuwania owłosienia, która jest bezbolesna. Unikalna metoda wprowadzania energii skutecznie niszczy mieszki włosowe i zapobiega ich ponownemu wzrostowi. Jednocześnie nie ma ryzyka uszkodzenia otaczających mieszek włosowy tkanek.

W laserze Soprano wykorzystano również technologię ICE Tm, która chodzi powierzchnię skóry zapobiegając powierzchownym poparzeniom i uczuciu bólu. Zabieg można wykonywać cały rok, również na opalonej skórze.

Jako jedyny laser na rynku Soprano ICE Platinium łączy w sobie trzy długości światła laserowego (Aleksandryt 755 nm, Dioda 810 nm, NdYAG 1064 nm) podczas jednego impulsu  co znacznie wpływa na efektywność zabiegu.  Dzięki temu zabieg jest niezwykle skuteczny w przypadku zarówno ciemnego jak i jasnego oraz rudego owłosienia.

JAKI JEST PRZEBIEG ZABIEGU?

Podczas zabiegu impuls (z trzema długościami światła) zostaje stopniowo wprowadzony do skóry właściwej, skutecznie niszcząc mieszki włosowe i hamując ich ponowny wzrost, zapobiegając jednocześnie uszkodzeniom tkanki otaczającej mieszki.

Krótkie impulsy o wysokiej częstotliwości są emitowane do głębokich warstw skóry właściwej, osiągając wysoką moc przeciętną i skuteczny z perspektywy zabiegu przyrost ciepła, przy faktycznym braku bólu.

Technika In-Motion polegająca na powtarzaniu przesuwania aplikatora po obszarze poddawanym zabiegowi, zapewnia pełne jego pokrycie, a technologia ICE™ chłodzi powierzchnię skóry, zapobiegając powierzchniowym poparzeniom i umożliwiając faktycznie bezbolesną, ale skuteczną depilację.