dr n. med.

lek.

Klaudia Cierniak - Kożuch

dr n. med. Roman Głowacki

dr n. med. Roman Głowacki – specjalista drugiego stopnia w dziedzinie otolaryngologii, ordynator Oddziału Otolaryngologii CM PROMED w Suchej Beskidzkiej, dodatkowo rozwija swoje umiejetnosci operacyjne i zabiegowe na Oddziale Otolaryngologii Szpitala im. L. Rydygiera w Krakowie. Był uczestnikiem wielu presti żowych szkoleń i kursów międzynarodowych z zakresu technik endoskopowych stosowanych w otolaryngologii. Specjalizuje się w leczeniu zaburzeń snu (chrapanie i bezdechy), Choroby nosa (przewlekłe zapalenie zatok, deformacje przegrody nosa i inne), Choroby uszu (przewlekłe zapalenie uszu, niedosłuch przewodzeniowy i inne), Choroby ślinianek (nowotwory, zapalenia), Choroby krtani (nowotwory, zapalenia), Zaburzenia drożności dróg łzowych, Choroby gardła (przerosty migdałków, zapalenia migdałków, nowotwory), Guzy szyi, Zaburzenia równowagi, zawroty głowy, szumy uszne.

lek. Rafał Nieckarz

Absolwent Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie. Państwowy Egzamin Specjalizacyjny w dziedzinie Otorynolaryngologii zdał z wyróżnieniem. Doświadczenie zawodowe zdobywał w oddziale Otolaryngologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, Chirurgii Onkologicznej i Rekonstrukcyjnej w Centrum Onkologii w Gliwicach oraz w Klinikum Bremerhaven Akademisches Lehrkrankenhaus der Universtat Gottingen, Hals, Nasen Ohrenklinik.

Po blisko 7 latach pracy w Klinice Uniwersyteckiej w Krakowie, rozpoczął współpracę z oddziałemOtolaryngologii w Szpitalu Miejskim Specjalistycznym im. Gabriela Narutowicza w Krakowie, gdzie z powodzeniem diagnozuje i leczy schorzenia z zakresu chorób nosa, zatok, uszu, gardła, krtani i ślinianek.
Pasjonat nowoczesnych technik operacyjnych, m.in. endoskopii nosa i zatok przynosowych, które zgłębia na krajowych i międzynarodowych  kursach i szkoleniach specjalistycznych ( m.in. w 2013r. i 2015r.

lek. Klaudia Cierniak - Kożuch