14569765_1243677099028671_1569586079_n

DO CZEGO WYKORZYSTUJEMY NICI HIALURONOWE?

Nici hialuronowe są innowacyjnym sposobem wykorzystania kwasu hialuronowego do modelowania konturu twarzy i wypełnienia jej różnych obszarów, zwłaszcza policzków, podbródka i brody. Ta innowacyjna metoda powstrzymuje opadanie skóry spowodowane wpływem sił grawitacyjnych, łagodzi rysy twarzy i wypełnia ubytki tkanki. Odmładza i odbudowuje kształt twarzy: unosi kąciki ust, brwi i oczu. Poprawia objętość policzków, wyszczupla, przywraca owal oraz zmniejsza głębokość bruzd i zmarszczek. Poprawie wyglądu towarzyszą natychmiastowe efekty ujędrniające, nawilżające i twarz uzyskuje młodzieńczy wygląd.

OPIS ZABIEGU

Zabieg nie wymaga specjalnych przygotowań. Nie należy zażywać aspiryny i stosować leków przeciwzapalnych na około 3 dni przed zabiegiem. W dniu zabiegu powinno unikać się intensywnego nagrzewania ciała (sauna, solarium, promienie słoneczne), intensywnego wysiłku fizycznego i stosowania produktów zawierających alkohol bezpośrednio na miejsca korekcji.  Cały zabieg trwa około 20-30 min.
Preparat kwasu hialuronowego aplikuje się poprzez wstrzyknięcia specjalną techniką w wybrane miejsca na twarzy. Stosuje się w tym celu mikrokaniulę, przez którą wprowadza się preparat w postaci nici hialuronowych wypełniających linię wzdłuż twarzy. Podany kwas hialuronowy od razu liftinguje skórę i modeluje owal twarzy. Metoda ta pozwala uwydatnić kształt twarzy i w dowolny sposób poprawić profil, przywracając twarzy młodość i naturalnie wyglądający rezultat, który utrzymuje się nawet 15 miesięcy.

PRZECIWWSKAZANIA DO ZABIEGU

• choroby immunologiczne
  • alergie i uczulenie na kwas hialuronowy
  • bielactwo / łuszczyca
  • zapalenie lub zakażenie skóry (trądzik, opryszczka, zapalenie skóry, etc.)
  • epilepsja
  • leczenie immunoterapeutyczne
  • podatność na przerost blizn
  • ciąża / laktacja