
W związku z realizacją projektu ,,Innowacyjna procedura medyczna skutecznego leczenia blizn i rozstępów” nr RPMP.01.02.01-12-0052/18 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego zaprasza do złożenia oferty na materiały medyczne zgodnie z przedstawioną specyfikacją.
I. Zamawiający:
N.Z.O.Z. Centrum Stomatologii Rodzinnej,
Wspólnik spółki cywilnej “Nasze Zdrowie”,
wspólnik spółki cywilnej MEDICAL CLINIC PODHALE Michał Szczepaniak
Ul. Nowotarska 294
34-431 Waksmund
osoba do kontaku: Weronika Łukaszewska-Madeja
Tel. 797 871 784
e-mail: weronika.lukaszewska@medicalclinic.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego zapytania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozjowu Regionalnego. Zamawiający nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, z późn.zm.).
III. Osoba uprawniona do kontaktów:
Weronika Łukaszewska-Madeja
Ul. Nowotarska 294
34-431 Waksmund
Tel. 797 871 784
e-mail: weronika.lukaszewska@medicalclinic.pl
IV. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
- 33199000-1 Odzież medyczna,
- 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
- 33141420-0 Rękawice chirurgiczne,
- 33735100-2 Gogle ochronne,
- 33700000-7 Produkty do pielęgnacji ciała,
- 33198000-4 Szpitalne wyroby papierowe,
- 33141119-7 Kompresy,
- 33631000-2 Produkty lecznicze dla dermatologii,
- 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci,
– zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień, o którym mowa w rozporządzeniu (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002, str. 1, z późń. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 6, t. 5, str. 3).
V. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są materiały medyczne wyszczególnione poniżej:
- Płyn do sterylizacji sprzętu, głowice 72 szt.
- Ubranie jednorazowe dla pacjenta + kapcie 960 szt.
- Podkład 960 szt.
- Obłożenie 960 szt.
- Rękawice lateksowe 24 opak.
- Okulary jednorazowe 1920 szt.
- Zestaw do biopsji 960 szt.
- Pojemnik na badanie histopatologiczne 960 szt.
- Płyn do demakijażu skóry 72 szt.
- Płyn do dezynfekcja pola zabiegowego 72 szt.
- Prześcieradło jednorazowe 960 szt.
- Fartuch dla operatora i instrumentariusza 1920 szt.
- Pojemnika na odpady duży 480 szt.
- Gaziki jałowe 240 Opak.
- Gaziki niejałowe 240 opak
- Coldpack 1920 szt.
- Maść regeneracyjna + znieczulenie 240 szt.
- Żel do USG 48 szt.
- Szpatułka do nakładania żelu 1920 szt.
- Prześcieradła na fotel kosmetyczny – 960 szt.
VI. Termin realizacji zamówienia (umowy):
1 luty 2019r. – 31 grudnia 2020r.
VII. Warunki płatności:
Do uzgodnienia.
VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego – wzór),
- nie są powiązani kapitałowo i osobowo z Zamawiającym (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego – wzór),
Spełnienie tego warunku będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy znajdującego się w załączniku do Formularza ofertowego, załączonego do niniejszego zapytania.
2. Zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 Zamawiający nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu wykazania spełnienia powyższych warunków Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenia do niniejszego zapytania ofertowego (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego – wzór).
3. Ocena spełniania wymogu, o którym mowa w punkcie 1 niniejszego rozdziału przeprowadzona zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia musi złożyć każdy z Wykonawców samodzielnie.
IX. Opis sposobu przygotowania oferty
- Sposób obliczenia ceny:
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną cenę oferty.
- Cena musi być podana w polskich złotych, cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Cena musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
- Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty złożone w terminie i kompletne.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
- Oferta powinna być napisana w języku polskim (oferta i wszelkie inne dokumenty złożone w językach obcych powinny być przetłumaczone i poświadczone przez Wykonawcę), czytelnym pismem ręcznym nieścieralnym atramentem lub tuszem, bądź na maszynie lub komputerze oraz podpisana (czytelnie imię i nazwisko lub parafka + pieczątka) przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem).
- Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów informacji.
- Oferta powinna posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
- Oferta złożona po terminie nie podlega weryfikacji przez Zamawiającego. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona z powodu uchybienia formalnego.
- Każda strona oferty powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert. (czytelnie imię i nazwisko lub parafka + pieczątka).
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zamawiający może zmienić opis przedmiotu zamówienia oraz wydłużyć termin składania ofert w uzasadnionych przypadkach.
- Zamawiający ma prawo odwołać zapytanie ofertowe bez podania przyczyny.
- Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego lub w związku z jego unieważnieniem.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.
- Przesłanki odrzucenia oferty:
– jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
– zostanie złożona po terminie składania ofert,
– będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
– nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, oświadczeń, informacji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej zawarcia.
X. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:
Cena – 100%.
Oferta z najniższą ceną otrzymuje 100 pkt.
Punkty dla pozostałych ofert będą obliczone wg wzoru: K = (A/B) x 100 pkt, gdzie:
K – liczba punktów wyliczona dla danej oferty,
A – najniższa cena brutto wśród złożonych ofert,
B – cena brutto badanej oferty.
XI. Sposób składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 14.01.2019r. do godziny 12:00 w formie papierowej bezpośrednio w siedzbie Zamawiającego lub drogą pocztową na adres siedziby firmy, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,ZAPYTANIE OFERTOWE na materiały medyczne projekt nr RPMP.01.02.01-12-0052/18” lub w formie elektronicznej na adres: weronika.lukaszewska@medicalclinic.pl.
Załączniki do zapytania ofertowego:
Załącznik nr 2– oświadczenie o niepodleganiu wykluczenu Pobierz
Załącznik nr 3 – oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych Pobierz