dr n. med.

lek.

Anna Błaszczak

dr n. med. Sylwia Bukowczan

Dr n.med. Sylwia Bukowczan Dr n. med. Sylwia Bukowczan pracuje na Oddziale Neurologii Szpitala w Suchej Beskidzkiej specjalizuje się w chorobach zwyrodnieniowych ośrodkowego układu nerwowego takich jak choroba Parkinsona, otępienia, dystonie.

W 2011 roku uzyskała tytuł doktora nauk medycznych. Przez 9 lat pracowała jako asystent w Klinice Neurologii CMUJ w Krakowie w Oddziale Chorób Zwyrodnieniowych Ośrodkowego Układu Nerwowego. Odbyła półroczny staż pracy w Oddziale Neurologii Szpitala Uniwersyteckiego w Dublinie w Irlandii.

Ma wieloletnie doświadczenie w leczeniu bólów głowy, chorób kręgosłupa. Zajmuje się również diagnozowaniem i leczeniem stwardnienia rozsianego, dystonii i połowicznego kurczu twarzy.

CHOROBY:

• leczenie schorzeń układu nerwowego
  • głównie leczenie chorób układu pozamiramidowego (choroby Parkinsona)

lek. Anna Błaszczak

Absolwentka studiów medycznych na Wydziale Lekarskim Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, od 2016 roku specjalista neurolog.

Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Neurologicznego. Regularnie uczestniczy w konferencjach i szkoleniach z zakresu neurologii. Odbyła staże neurologiczne w Szpitalu im. J.Dietla w Krakowie, Szpitalu MSWiA w Krakowie, aktualnie pracuje w Oddziale Neurologii Szpitala im. S. Żeromskiego w Krakowie gdzie  również prowadzi  program leczenia stwardnienia rozsianego.

Zajmuje się w szczególności diagnostyką i leczeniem schorzeń ośrodkowego i obwodowego  układu nerwowego jak m.in bóle głowy, migrena, udary mózgu, zawroty głowy, zespoły otępienie, choroba Alzheimera, choroba Parkinsona, padaczka, porażenia nerwu twarzowego, drżenie rąk, nerwobóle, zaburzenia snu, omdlenia, polineuropatie ( drętwienia kończyn), bóle kręgosłupa, choroby nerwowo -mięśniowe i inne.